zaterdag 15 november 2014

Kuur uitgesteld

Ik had het kunnen weten. Ten eerste omdt bij mij bijna alles anders gaat dan gepland en ten tweede omdat ik al met een veel te laag aantal bloedplaatjes aan de zeventiende kuur begon. Vorige week, toen de kuur begon, waren mijn bloedplaatjes eigenlijk te laag om te mogen beginnen, maar er werd besloten toch door te gaan. Nu, een week later, zijn de bloedplaatjes nog niets gestegen en voor deze kuur moeten ze nog hoger zijn dan voor de vorige. En dus gaat de laatste chemokuur nog niet van start. Mijn HB is gelukkig nog wel goed en ook heb ik weer een beetje afweer. Dinsdag wordt opnieuw bloed afgenomen en dan kan hopelijk woensdag de kuur beginnen.

1 opmerking:

  1. He jammer, een tegenvaller. Hopelijk zijn je waarden morgen goed genoeg voor je laatste kuur. Daar gaan we voor :) succes en zet h'm op he!

    BeantwoordenVerwijderen