donderdag 6 augustus 2015

Leuk nieuws

De laatste keer dat ik op het wereldwijde web schreef over mijn belevenissen was op 10 mei. Over mijn gezondheidstoestand is er sindsdien eigenlijk niets te melden. Het gaat goed, heel erg goed! Maar er is wel iets anders dat ik gewoon even MOET melden. In mijn laatst geschreven update had ik het over 'power for my exams', doelend op de examens die verspreid over mei, juni, juli en augustus zouden plaatsvinden. Ik moet nog één examen maken, maar tot mijn grote blijdschap kreeg ik een aantal weken geleden al te horen dat ik hoe dan ook geslaagd ben. Zelfs als ik een 1 zou halen voor mijn laatste toets, dan staan er nog geen onvoldoendes op mijn eindlijst! Ik heb dus nu eventjes vakantie voordat ik in september ga studeren aan het HBO. Deze maand staat er veel leuks op mijn planning, maar ook de ziekenhuisbezoekjes ontbreken niet. Op 21 augustus moet ik me melden in de VU voor wat onderzoeken door de kindernefroloog. In het AMC mag ik me vier dagen later melden voor controle van zowel mijn bekken als mijn longen. Zodra er uitslagen zijn, zal ik dit natuurlijk weer even melden. Ik hoop dat iedereen geniet van de vakantie. Ik wens jullie allemaal heel veel mooie, fijne en leuke momenten toe!

4 opmerkingen:

  1. Wat super goed van je, gefeliciteerd en heel veel succes met het HBO.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super goed van je, gefeliciteerd en heel veel succes met het HBO.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd. Wat super! Succes straks in je nieuwe opleiding en hopelijk zijn de uitslagen van de onderzoeken ook allemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd. Wat super! Succes straks in je nieuwe opleiding en hopelijk zijn de uitslagen van de onderzoeken ook allemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen