woensdag 22 januari 2014

beter nieuws

vanmorgen heeft mijn moeder contact gezocht met mijn oncoloog. ze zou ons terugbellen zodra ze in het pand was. ik ging ondertussen naar school. hoewel ik er soms met frisse tegenzin naartoe ging, had ik school nu toch wel gemist. ik woonde een les Frans, een les Nederlands, een pauze en een les Engels bij. en die les Engels kreeg een heel bijzonder einde. terwijl wij een luistertoets oefenden, liep de docent het lokaal uit. dat was in principe niet ongewoon, dus had ik geen vermoeden dat het om mij ging. tot hij na de luistertoets zei dat mijn moeder gebeld had. en toen kwam die ene zin: 'Je kan geopereerd worden. die bloem komt er!' wat ik toen voelde, valt niet te beschrijven. daar zat ik dan, huilend, lachend en omgeven door vriendinnen. mijn oncoloog heeft overleg gehad met de artsen in het AMC en de orthopeed uit het VUMC. wat daar precies gezegd is, zal ik morgen wel horen. ik ben nu in elk geval weer voorzichtig positief. zal die bloemetjeskraal dan toch aan mijn kanjerketting komen?

6 opmerkingen:

  1. YES!!! Wat een heerlijk nieuws, Lien! Heel veel sterkte de komende dagen, en weet dat we voor je bidden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soo wat fijn!!! Sterkte morgen en we gáán voor die bloem! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed nieuws! We denken aan jullie! Groetjes fam. Koopmans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve celine wat goed nieuws ! je krijgt een dikke knuffel van Noes! gaat goed met haar ze ligt nu naast Lucky te slapen! heel veel sterkte bid elke dag voor je !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat was ik blij toen ik dit hoorde! En wat heerlijk dat je het mooie nieuws zo meteen met je vriendinnen kon delen. Geweldig hoor! Veel suc6 morgen en hopelijk komt er snel weer goed nieuws.
    Teunie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé Lien, wat fijn dat ze zo hard voor je gaan vechten. Je bent een bikkel en ik weet zeker dat het goed komt dikke kus van je oompie Anton

    BeantwoordenVerwijderen