donderdag 30 januari 2014

de eerste dagen thuis

maandagavond werden mijn moeder en ik opgehaald door twee van mijn zussen. ik geloof dat het tegen half elf liep toen we eindelijk thuiskwamen. de eerste nacht was onrustig, aangezien ik niet op de lijnen van de broviac durfde te liggen. die ochtend erna voelde ik me slecht, maar gelukkig kwam er 's middags verbetering en had ik zelfs honger. gisteren was ook wel een goede dag. en toen stond vanmorgen het volgende ziekenhuisbezoekje alweer op de planning. dit keer gelukkig niet in Amsterdam, maar in Zwijndrecht. ik ging kennismaken met de kinderarts die me wekelijks zal controleren als ik niet in het VU ben en er moest bloed worden afgenomen om te kijken of er al genoeg natrium in mijn bloed zat. de uitslag kregen we van mijn oncoloog in Amsterdam: ik ben op de goede weg, maar er moeten nog altijd 13 zouttabletten per dag worden geslikt. bah, het valt niet goed te beschrijven hoe vies ze zijn. 't is vast ergens goed voor. tot slot wil ik ook via deze weg iedereen bedanken voor de kaartjes, cadeautjes, berichtjes enz. het is niet te geloven hoeveel mensen blijk hebben gegeven van hun medeleven. echt ontzettend bedankt iedereen!

5 opmerkingen:

  1. En...zijn de visjes al op??? ;-) Dat moet toch ook wel aardig wat zout opleveren denk ik, of werkt dat niet zo?

    We vinden je in ieder geval super dapper, Lientje!!!

    Dikke kus van ons allemaal!!
    Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Lien we zijn blij dat je weer thuis bent hou je haaks en veel kusjes van A A A Ros

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Celine, Hopelijk krijg je nu wat meer dagen dat je je goed voelt. Ja die zouttabletten zullen inderdaad wel ergens goed voor zijn. Wij moesten vroeger levertraan slikken dat was ook verschrikkelijk vies en ergens goed voor, je weerstand zeiden ze.
    Maar Celine je bent goed bezig hoor en ik begrijp dat je ook veel steun krijg van je broer en zussen, dus dikke knuffel voor allemaal. xxx Aphrodite en pootje van Laila

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve celien, ik hoop je jezelf vandaag beter voelde. Bah ik word al misselijk bij het idee van die zouttabletten ;-) Maar inderdaad, ze zullen ze niet zomaar aan je geven. Ik hoop dat je je noch beter gaat voelen en je moet weten dat ik echt veel bewondering voor je heb en je het beste wenst in alles.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, alweer bijna een week thuis. Hopelijk ben je nu helemaal aan de lijn gewend en misschien is je bloed ook al verbeterd. Wat een gedoe, dat rondpendelen tussen drie verschillende ziekenhuizen. Maar uiteindelijk zul je er de mensen leren kennen en dan wordt het vast al anders.
    Als jullie eens om vervoer verlegen zitten, dan geef je maar een gil, hoor. Ik wil gerust een keer taxiën.
    Teunie

    BeantwoordenVerwijderen