dinsdag 21 januari 2014

bezoek AMC

vanochtend werd eerst mijn geleidehond Noeska opgehaald. ze gaat logeren tot ik hersteld ben van mijn eerste chemokuur. ik ga haar missen, maar ik weet dat ze niets tekort gaat komen. om 1 uur moesten we in het AMC zijn. eerst moesten we nog een cd-rom en mijn pendelstatus ophalen van de afdeling kinderoncologie in het VU. dat ging gelukkig erg snel. daarna moesten we ons eerst nog registreren bij het AMC, maarja, ik had natuurlijk weer geen ID-kaart bij me. jammer dan, dan maar een noodpasje. na héél lang wachten werde we dan eindelijk binnengeroepen bij de orthopeed. hij stelde wat vragen, voelde mijn lies en bekken en kwam daarna met heel onverwacht nieuws. hij zegt namelijk dat zijn eerste indruk is, dat zelfs met chemo, de tumor niet operabel kan worden. in het VU kregen we juist te horen dat de verwachting was dat er wel iets aan te doen zou zijn. ik wet niet wie en wat ik moet geloven. ik geloof niet dat die orthopeed zomaar wat zegt, maar ik kan me ook niet voorstellen dat het VU dingen zegt zonder er onderzoek naar gedaan te hebben. wat ik wél weet, is dat ik nog altijd vertrouwen heb in mijn oncoloog. morgen ga ik nog een paar uurtjes naar school. donderdag moet ik om half 10 op de afdeling zijn, waarna ik geopereerd wordt voor mijn broviac.

6 opmerkingen:

  1. lieve celine, wat een onzeker nieuws. Ik hoop dat er snel duidelijkheid voor jou en je familie komt. Ondanks alles ben je sterk, power voor die flower! Het beste en heel veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Celine,

    Wat moeilijk allemaal! Wat zullen er veel vragen en onzekerheden zijn!
    Heel veel sterkte! Weet dat ik voor je bid.

    Groetjes Arinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve Celine,
    blijf hoop houden!
    sluit je af voor negatieve dingen en richt je op de positieve!
    succes!

    mariska

    BeantwoordenVerwijderen