maandag 27 januari 2014

naar huis!

voordat ik aan mijn kuur begon, zei de oncoloog dat ik erop moest rekenen dat ik dinsdagochtend naar huis zou mogen. vanochtend kwam er echter een verpleegkundige die ons heel vrolijk mededeelde dat we naar huis mochten. het naspoelen zou vanavond klaar zijn, dus, waarom niet? alleen de bloedwaardes moesten nog komen. ja... de bloedwaardes. die bleken dus niet goed, er zat te weinig natrium in mijn bloed. er werd afgesproken dat, als dit niet zou stijgen vanavond, ik toch niet naar huis kon. er moest ook nog een echo worden gemaakt van mijn nieren om te kijken of de tumor er niet voor zorgde dat er een verstopping zat. dit bleek gelukkig niet zo. vanavond om 6 uur werd er bloed afgenomen. en, jawel hoor, het natriumgehalte was gestegen! dus dat betekent naar huis, nu! wel met een lading pillen, maar alles beter dan een piepende infuuspaal, een vervelend bed en al die andere dingen die maken dat je in een ziekenhuis niet kunt slapen. we hopen hier pas terug te komen voor de volgende kuur, de MTX-kuur.

3 opmerkingen:

  1. Helemaal super, meis! Ik ben heel blij voor je. Misschien lig je nu al lekker in je eigen mandje :-)

    Teunie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk! Nu lekker uitrusten en je lekker laten verwennen ;) liefs maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Celine,
    Lekker thuis uitrusten. Super meid.
    Proberen de bloem te halen!
    x Marita

    BeantwoordenVerwijderen